close

踏入BB 6個月大, 開始懂得坐嘅時候, 就係開始加固嘅第一步。

咩係加固呢? 其實之前都有出過一篇BLOG講解過嘅~

 

而和牛B嘅加固生活習慣亦已經開左大約兩星期了, 佢其實都仲未係好習慣。

 

 

我都未係好慣, 因為我都要學習點樣煲適合BB食嘅粥仔。我個人有D硬頸, 我覺得現成奶米糊都係唔夠自己煲咁正~覺得現成ge仲係有添加劑(糖、鹽)、防腐劑。但係和牛B係半人奶、奶粉B, 其實我到底堅持D? HAHAHA

 

 

咁呢, 跟各界媽媽學習左點樣煲。經過2個星期嘅試驗, 我搵出自己嘅方法

1.   1/4 o麥米

2.   5碗水

3.   大火煲至水滾, 水滾後轉中火煲大約15分鐘, 如果已開花, 就轉細火等佢慢慢收水。

 

 

至於稀、杰度要視乎BB口味, 和牛B比較鍾意食杰少少嘅粥粥~如果見粥仔唔夠綿, 可以用匙壓爛再餵BB食。

 

和牛B第一次接觸固體食物嘅時候, 佢呆了~仲要個樣好似中左毒咁~真係笑死我~

 

 

之後慢慢已經習慣, 但係最多只能餵10分鐘左右, 因為佢會唔耐煩~通常見佢唔耐煩, 我唔會迫佢。因為培養愉快嘅進食環境對一個BB黎講都好重要~

 

另外, 都想分享下$12蚊店嘅BB~

呢隻匙都唔錯~軟膠, 唔怕傷到牙肉, 仲有3隻色~粉紅、藍、黃~

 

 

 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()