close

話咁快和牛B已經半歲大, 又係時候返健康院拎成績表啦~~

今次除左拎成績表之外, 梗係又有獎勵啦….就係拮3下大脾囉諗起都好肉痛

 

等我先報告一下和牛B嘅成績先~

和牛B比起2個月前足足重左1KG~而家有7.12kg(16lbs)~~

身高2個月前係58cm, 今個月大約62.5cm~頭圍今次姑娘冇度了~

 

之後又等嗌名見姑娘, 姑娘又係簡單了解下和牛B嘅食野情況, 開始食固體未啦~問完簡單資料, 姑娘話和牛B嘅體型係中上嘅BB~話好好呀~

 

之後姑娘再考考和牛B, 拎住個玩具搖兀搖下, 睇下和牛B會唔會搵DO係邊, 之後再試下俾和牛B自己坐, 同埋扶住俾佢企~全部PASS~~姑娘一路講野和牛B一路眼金金望實, 姑娘就話, 和牛B好留心WO~~眼仔正常冇鬥雞好靚~

最後約埋一歲O個個期, 之後就等打針啦~~好緊張! 今次打3就係

1.   白喉、破傷風、無細胞型百日咳及滅活小兒麻痺混合疲苗(第三次)(簡稱4合一)

2.   肺炎球菌疫苗(第三次)

3.   乙型肝炎疫苗(第三次)

 

其實以上呢3, 係可以去私家打一支6合一代替架, 不過聽聞好缺貨。所以如果就黎夠半歲, 又唔想BB3針唔慳呢D錢嘅話, 就可以早少少打去私家到BOOK定囉~我就慳錢~同埋, 少少皮肉之苦, 要俾BB感受下嘅。

 

 

咁和牛B都好叻叻, 爸爸抱住上刑場, O係後面打氣同摸摸頭仔安撫, 第一針打完, 和牛B完全冇反應~係眼仔凸一凸, 到第二、三針一齊喊左出黎, 但係幾就收晒啦~~

 

比我想像中叻~和牛B有晒我真傳~似乎唔怕打針咁UN皮咁話喇WO~~

 

 

 

為左獎勵和牛B咁叻同埋半歲大~我忍忍忍唔住啦~~去左放血買左一堆媽媽至愛嘅麵包超人玩具俾佢玩~~~

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()