close

人地話BB大得好快, 我信架!! 每隔一個月, 你就快現BB已經識好多野~

和牛B好快就已經識得自拍望到相機鏡頭都會笑~所以, 作為一個媽媽, 我每一刻都好想留住, 除左影相, 我都會選擇不停拍片~時間流走想捉都捉唔住

 

而最近, 邁向半歲大嘅和牛B, 上星期尾開始識得不停玩軟骨功~亦開始識攬住自己對豬腳仔~ 點知不出數天, 仲識得食腳趾~~其實我期待佢食腳趾都期待左好耐~係咪有DD變態?

 

似乎係, 10隻手指都唔夠好味~話要食埋腳趾咁話~~

 

 

佢又舔又啜, 真係啜啜聲架~~不過, 食腳趾呢個階段都係好正常嘅~所以媽媽們根本唔需要太擔心~最重要係, 保持佢雙腳乾淨咁就可以啦~

~

 

 

見到佢食腳趾食得咁過癮~我都好想食埋一份呀~~阿女, 俾隻腳趾尾阿媽住先得唔得呀?

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    文章標籤
    和牛B BB成長 親子育兒
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()